RF3 World Firmax3 Malaysia

RF3 World Firmax3 Malaysia merupakan satu produk yang berasaskan kecantikan dan kesihatan untuk luaran serta dalaman sesuai untuk semua golongan. Ia mendapat sambutan yang tinggi dan mengalakkan daripada orang ramai tentang keberkesannya dan mendapat banyak maklum balas atau testimoni terbaik daripada pengguna.



RF3 World Firmax3 Malaysia
Contest Cari Duit Raya 2016

RF3 World Firmax3 Malaysia



RF3 World Firmax Malaysia
RF3 World

Apa itu RF3 WORLD? Ia menggunakan moto yang hebat "Let Your Beauty Shine Inside Out". RF3 World Sdn.Bhd merupakan sebuah syarikat e-dagang milik bumiputera yang sedang pesat maju membangun dan mengembangkan sayapnya dengan produk yang berkualiti berasaskan produk kecantikan, kesihatan untuk dalam dan luaran. 

RF3 WORLD ditubuhkan sudah tiga tahun di pasaran, yakni di sekitar pada tahun 2013 lagi. Produk pengeluaran mereka mendapat permintaan yang tinggi dan memberi keberkesanan yang terbaik daripada pengguna. Ramai testimoni yang telah memberi maklum balas yang terbaik terhadap produk pengeluran mereka.

Syarikat ini telah lama berada di pasaran dan kini sedang meluaskan penguasaan mereka hampir ke seluruh rantau Asia. Satu perkembangan yang baik dan boleh berdaya maju di seluruh dunia, jika kita lihat kepada prestasi kewangan dan nilai jualan di pasaran tempatan dan antarabangsa yang dicatatkan setiap tahun.

RF3 World Tembusi Pasaran Antarabangsa terutamanya India, Indonesia, Singapura, Brunei, Thailand, Filipina dan terbaru ingin ke serata dunia. Mereka juga sedang berusaha untuk melebarkan sayapnya ke Amerika Syarikat, cuma menunggu kelulusan pihak Pentadbiran Makanan dan Dadah (FDA) untuk memasarkan produk-produk mereka.


RF3 World Firmax3 Malaysia
RF3 World Lulus KKM

Untuk makluman anda semua, produk RF3 World mendapat sijil piawai pengeluaran makanan iaitu "Amalan Pengilangan Yang Baik atau Good Manufacturing Practices (GMP) bagi pengeluaran dan penjualan berkaitan ubat-ubatan, produk, pemakanan kesihatan, farmaseutikal dan pengeluaran makanan. Bukan itu saja, produk mereka juga mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan Sijil Halal daripada JAKIM.

Bukan itu saja, RF3 World juga mendapat liputan di akhbar tempatan terutamanya di akhbar Utusan dan Harian Metro. Dalam masa yang singkat terjual 60 ribu hingga 70 ribu di pasaran Malaysia. Di mana produk mereka juga mendapat maklum balas yang baik dan mendapat sambutan yang tinggi di Indonesia terutamanya di Makasar, Kalimantan dan Medan. Mereka menyasarkan RM30 juta dalam tempoh 6 bulan di pasaran Indonesia, India dan China. Dengan ini, maka RF3 World Semakin Dikenali Ramai.

Peluang Perniagaan Bersama RF3 World

Disamping produk yang terbaik dan hebat, produk Malaysia RF3 World juga berkongsi menyediakan peluang perniagaan kepada semua golongan untuk meningkatkan taraf hidup yang lebih baik dan menjadikan usahawan yang berjaya.

Peluang perniagaan sangat mudah dan hanya memerlukan modal yang kecil dan menghasilkan keuntungan berlipat kali ganda.

Bukan itu saja, syarikat ini juga telah menubuhkan akademi yang dipimpin oleh Tuan Jamal Haji Nor yang sangat berpengalaman luas dan menjadi seorang mentor untuk memberi tunjuk ajar dan motivasi serta input untuk menjadikan usahawan baru agar lebih berjaya dan menjadi jutawan terbilang.

Kursus yang ditawarkan amat berguna dan bermanfaat bagi mereka yang ingin menimba pengalaman dalam ilmu keusahawan dan meningkatkan jadi diri sebagai usahawan yang berjaya pada masa hadapan. 

Jenis-Jenis Produk Pengeluaran RF3 World

Terdapat 4 jenis produk yang mendapat permintaan yang tinggi daripada pengguna daripada tempatan (Malaysia) dan juga luar negara seperti Indonesia, Singapura, Thailand, Filipina dan Brunei. Di antara produk pengeluran RF3 World adalah seperti berikut:

1. Firmax 3


RF3 World Firmax 3 Malaysia
Firmax3

Firmax3 Malaysia merupakan krim pengeluaran pertama daripada RF3 World dan pertama di Malaysia. Ia menggunakan kaedah terapi daripada bahan tumbuhan semulajadi. Ia dihasilkan untuk menjadikan krim penegang kulit yang sempurna. Diakui sebagai krim penegang semulajadi terbaik dihasilkan oleh syarikat mereka. 

Firmax3 merupakan bintang baru dalam bio perubatan yang lebih efektif dan berkesan. Ia di proses menggunakan teknologi Nano. Penghasilannya dengan formulasi daripada Perancis yang paling berkesan untuk kecantikan pada kaum wanita dan juga lelaki. 

Sejenis produk pengstabil hormon yang paling berkesan dan boleh merawat pelbagai penyakit yang berpunca daripada ketidakseimbangan hormon seseorang seperti tekanan, menegangkan payudara, menguruskan badan dan sebagainya.

Ia juga memberi kesan ketara untuk mengurangkan kedutan, menghaluskan tekstur kulit dan mengecilkan liang-liang roma pada kulit. Ia akan menampakkan kelembutan pada permukaan kulit wajah seseorang.

Firmax3 Produk Terbaik RF3 World dan mendapat permintaan yang hebat daripada pengguna di Malaysia dan juga serata Asia Tenggara. Kini sedang berkembang pesat ke serata dunia.

Kelebihan Firmax3

Ada banyak kelebihan yang ada pada Firmax3, diantaranya adalah:
  • Menaikan payudara dan menegangkannya.
  • Mengurangkan kendur di bawah lengang.
  • Menegangkan bahagian perut, membentuk pinggang yang ramping dan mengurangkan kedutan.
  • Membentuk punggung yang cantik dan paha yang mulus.

Kesan Penggunaan Firmax3

Ia memberi kesan jangka pendek dan panjang. Mari kita lihat kesan-kesannya bila menggunakannya:
  • Berlaku penegangan pada kulit pada keseluruhan badan.
  • Menegangkan di bahagian payudara.
  • Kulit kelihatan gebu, cerah, berseri dan tegang.
  • Mengurangkan kesan pada lingkaran hitam pada bawah mata (eyebag).
  • Kedutan pada kulit semakin menghilang.


Kandungan Firmax3

  • Vitamin B5 - Berfungsi sebagai mengawal kandungan kolestrol jenis (LDL, HDL) di dalam saluran darah. Slain kolestrol (lemak), vitamin B5 juga digunakan oleh badan untuk proses pemecahan karbohadrat dan protein kepada tenaga (energy). Ia juga digunakan untuk merawat dan mencegah jerawat.
  • Vitamin E - Membantu mengurangkan kesan "Strech Mark", menghalang kesan "Age Spot", mengimbangi minyak pada kulit, mencegah daripada kehilangan kelembapan pada kulit dan menguatkan fungsi perlindungan pada kulit.
  • Vitamin B3 - Diperlukan untuk penafasan sel, membantu menghasilkan tenaga dan metabolisma karbohadrat, lemak, protein, peredaran darah yang sempurna dan kulit yang sihat. Berkesan merawat kadar kolestrol (lemak) dalam darah dan mencegah berlakuknya sakit jantung. Ia juga digunakan untuk merawat kencing manis, sakit sendi dan migrin.
  • Vitamin A - Membantu kulit melawan kerosakan akibat redikal bebas. Vitamin A mudah larut dalam lemak dan membantu pembentukan sel baru pada kulit.
  • Kollagen - Ia membantu proses pengantian "Soft Tissue" dan kartilage yang rosak. Mengantikan sel parut dengan sel yang baru dan akan lebih sihaÿ.
  • Ekstrak Soya - Soya mempunyai kandungan yang hampir sama dengan hormon wanita. Kandungan aktif isoflavones boleh ditukarkan kepada pytohomone oleh estrogen badan. Selain itu ia membantu dalam masalah endocrine, sintesis collagen dan juga sebagai agen peutih dan pelembap.
  • Tongkat Ali - Eurycoma longifolia diakui membantu dalam pembentukan testosterone. Ia digunakan untuk merawat erectile dysfunction dan pulmonary arterial.
  • Sel Asas Epal - Kandungan dalam epal adalah tinggi khasiatnya. Sel asas pada epal berupaya dapat membentuk sel asas pada manusia.
  • Aloe Vera - Ia sebagai agen pelembap dalam produk penjagaan kulit, menegang, merangsang dan memperbaharui sel kulit untuk kelihatan awet muda.
  • Yam Liar - Ia juga dipanggilan "Dioscorea Villosa". Kandungan aktifnya, diosgenin boleh ditukarkan kepada phytohormone dengan aktiviti progesterone. Meningkatkan metabolisma, antioksidan dan boleh merehatkan otot-otot.
  • Pegaga - ia juga dipanggil Centella Asiatica. Ia mengandungi vitamin A dan vitamin C yang tinggi. Membantu proses keratinization dan penyembuhan. Mengalakkan sintesis kolagen secara semulajadi.
  • Kigelia Africana - Ekstrak ini membantu menegang dan melembutkan kulit. Tindakbalasnya berupaya mengurangkan sel parut.
  • Manjakani - Ia sejenis buah daripada tumbuhan/pokok. Ia kaya dengan tanin, asid tanik, antioksidan, vitamin ,kalsium, besi, serat, protein dan karbohadrat. Ia ada unsur astringen, anti-microbial dan anti-radang. kandungan tanninnya yang tinggi menyebabkan manjakani digunakan secara meluas dalam perubatan. ia dapat membantu mengencangkan otot dindin vagina dan mengembalikan keanjalannya.

2. O2Max3


RF3 World Firmax3 Malaysia
O2Max3

O2Max3 sejenis serum khusus untuk mencerahkan kulit yang menggunakan oksigen sebagai penghantar serum masuk ke dalam sel kulit dan dapat membersihkan, memperbaiki, memulihkan, membunuh bakteria di wajah.

Ia juga dapat mengubah tekstur kulit pengguna agar kelihatan lebih cantik, licin, gebu dan halus. Menghidrat dan menambah antioksida pada permukaan kulit. Menambahbaikan  penampilan pada kulit wajah agar kelihatan berseri, bercahaya, bersinar dan memberi gaya hidup lebih ceria.

Digabungkan dengan adunan sinergi rejuvenator kulit yang terbukti memberi kesan yang terbaik. O2Max3 serum dirumuskan daripada serum merah pokok Amazon "Sange de Drago", amat berkesan secara sinergi dengan bahan aktif dan dapat membantu menegangkan kulit agar kelihatan gebu. Ia terbukti berkesan untuk anti penuaan dan mereka yang mempunyai masalah kulit.

O2Max3 serum menggunakan faktor pertumbuhan epidemis (EFG) berteknologi untuk merangsang percambahan sel dan memperbaharui sel kulit yang mati. Satu campuran dengan menggunakan ramuan herba dan antioksidan yang kuat bagi mencegah kehilangan sel-sel, membantu untuk mengekalkan kulit agar licin dan melindungi daripada redikal bebas daripada dirosakkan.

Kebaikan O2Max3

  • Mengebukan kulit agar keliohatan muda dengan serum bebas minyak yang terbukti berkesan.
  • Mengurangkan kemunculan kedutan dan tompok penuaan.
  • Mengimbangi minyak pada kulit, mencegah kelembapan hilang daripada kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.
  • Mengurangkan garis-garis halus. menegang dan mencegah penuaan pra-matang.
  • Agen pelembap dalam produk penjagaan kulit.
  • Mencegah peluh di muka dan kulit merekah dan melecur.
  • Membantu mengurangkan kesan "Stretch Mark" dan juga menghalang kesan "Age Spot".
  • Sebagai rawatan kuku.
  • Merawak buasir dan kencing manis.
  • Digunakan sebagai penawar semulajadi untuk proriasis dan enzema.
  • Meningkatkan sistem imum pengidap HIV/AIDs, kemandulan lelaki, sakit kepala dan migrain.
  • Membantu proses pengantian "Soft Tissue" dan "Kartilage" yang rosak da mengantikan sel parut dengan sel yang baru dan sihat.
  • Membantu penghasilan tenaga dan metabolisma kaborhidrat, lemak dan protein, pengedaran darah yang sempurna dan kulit yang sihat.
  • Digunakan sebagai tonik penjagaan rambut dan kulit kepala atau berambut perang.
  • Sapuan lepas bercukur.
  • Sebagai Daemonorops yang bertindak sebagai anti koagulan dan penyembuhan luka.
  • Ia juga digunakan untuk penyakit kanser payudara, penyakit hunting-drom, penyakit pakinson, distropi otot, meningkatkan tolenrasi senaman, sindrom keletehan kronik (CFS) dan penyakit Lyme. 

Kandungan Dalam O2Max3

  • Vitamin A Acetate
  • Vitamin B3
  • Vitamin A Palmitate
  • Malus Domestica (Apple Stem Cell)
  • Roseship Seed Oil
  • Co Enzyme Q10
  • Chamomille Extract
  • Hydrolzed Marine Collagen
  • Hydrolzed Soy Protein
  • Aloe Vera Extract
  • Witch Hazel Extract
  • Kigelia Africana Extract

3.Soulmax 3


RF3 World Firmax3 Malaysia
Soulmax3

Soulmax3 adalah sejenis produk minuman yang yang bertindak sebagai antioksidan yang terbaik. Soulmax3 sangat ajaib di mana ia adalah anti penuaan dan kuasa antioksida. Ia boleh di minum dan memberi kesihatan semulajadi dengan gabungan hasil formula dan penyelidik saintifik menggunakan 7 teknologi terbaik dari 6 buah negara. Ia memberi tumpuan utama kepada punca penuaan dan bagaimana mengatasinya?

Dirumus khas untuk melengkapkan rutin penjagaan dalaman dan luaran. Membantu mengaktifkan sel induk, mengatasi kesan penuaan secara berterusan dengan mencipta satu kesan keajaiban anti penuaan terbaik untuk kekal muda, cantik dan sihat.

Memberi pengamal agar kelihatan sihat dan berkhasiat yang benar-benar terbukti berkesan. Ia sebagai agen pemutih dan menterbalikkan proses penuaan sehingga 10-20 tahun lebih muda.

Kandungan Dalam Soulmax 3

Terdapat pelbagai kandungan yang terdapat dalam Soulmax3, ia datang dari negara luar seperti Swiss, Perancis, Sepanyol, Japan, Amerika dan banyak lagi. Apakah kandungan yang terdapat pada Soulmax3? Untuk lebih lanjut tentang keseluruhan kandungannya dan khasiatnya, boleh lihat senarai di bawah.di bawah.

  • Peptan Marine Kolagen - Rousselot (Perancis)
  • PhytoCellTec ™ Malus Domestica - Mibelle  Biochemistry (Swiss)
  • Hydroxityrosol - Monteloeder (Sepanyol)
  • L-Glutathione - Kohjin (Japan)
  • NutroxSun® - Monteloeder (Sepanyol)
  • Maqui Beri (Amerika)
  • Asid Amino L-Ornithine - Kyowa (Japan).

4.Slimax3


RF3 World Firmax3 Malaysia
Slimax3-Bio Reshapping

Slimax3-Bio Reshapping bukanlah pil kurus, lotion atau pun pil kurus badan tetapi ia adalah gel berasaskan air. Ia digunakan dengan menyapu di tempat bermasalah. Ia membantu menurunkan berat badan yang ideal.

Apa itu Slimax3? 

Mari kita baca keterangan ringkas tentang Slimax3 ini:
  • Menggunakan teknologi Monte Carlo yang berasaskan Gel Air yang mudah menyerap, tidak melekit dan tidak panas.
  • Mengandungi 19 ramuan terpilih sehingga memberi kesan yang paling pantas kepada pengguna.
  • Produk Slimax3 sangat sesuai untuk wanita yang baru lepas bersalin kerana ia dapat memulihkan sistem peranakan.
  • Membantu mencairkan darah dan melancarkan peredaran darah pada tubuh badan terutamanya di bahagian yang berlemak.
  • Membantu membakar lemak secara maksimum.
  • Membantu mengurangkan selulit.

Testimoni


Testimoni Tentang Produk RF3 World
Testimoni

Dalam apa jua produk sekali pun, sudah pasti memerlukan testimoni dan maklum balas, respon, atau feedback daripada pengguna untuk menyakinkan kepada pengguna lain agar sama-sama berkongsi pengalaman mereka ketika menggunakan produk-produk keluaran FR3 World.

Mari kita lihat apa kata pengguna sebagai testimoni tersebut:

Saya pon sedang pakai, memang bagus sangat-sangat. muka jadi tegang, jeragat degil dekat tulang pipi saya tu dan mangkin pudar... memang seronok, yang best lagi kulit muka mangkin gebuuuuu... Alhamdulillah - Nurul.
Biasanya muka saya kusam, sekarang.... wahhhh... betul-betul ajaib, terima kasih firmax3 - Atikah 

Akhir kata jangan lupa sertai contest ini. Ia berlangsung selama 3 bulan, bermula pada 20 Februari 2016 dan berakhir pada 20 Mei 2016. Ada 2 kategori dipertandingan iaitu Kategori SEO dan Kategori Bonus (Share Facebook Terbanyak). Semakin cepat anda join contest ini, semakin cerah peluang untuk anda menanginya.

Boleh juga untuk menjadi penaja, hanya RM100 sahaja dan tarikh tutup sebagai penaja adalah pada 31 Mac 2015. Wajib masukkan ayat di bawah ini di blog anda sebagai syaratnya....

RF3 World syarikat pengeluar produk yang khusus untuk kesihatan dalaman dan luaran. Terdapat empat (4) produk terbaik yang sering mendapat permintaan tinggi, iaitu:
  1. SOULMAX3
  2. FIRMAX3
  3. O2MAX3
  4. SLIMAX3
RF3 World juga membuka peluang keusahawanan kepada mereka yang minat untuk menjadi usahawan. Anda dapat menjadi usahawan sebuah syarikat produk hebat, tanpa modal yang tinggi dan menghasilkan keuntungan yang berlipat ganda.
Untuk sebarang informasi tentang produk boleh hubungi Team Agen RF3 World yang merupakan pengedar sah RF3 World.
Facebook Page: RF3 World
Nor Jannah: 017 344 8876
Yuli: 019 302 5099
Mahani: 011 3124 8158
Faezah: 012 906 3849

Sebagai tanda penghargaan, kita beri sokongan kepada semua penaja dalam contest RF3 World Firmax3 Malaysia


Semoga anda berjaya dan selamat bercontest dengan memenangi hadiah lumayan keseluruhan berjumlah RM2,000 untuk blogger Malaysia. Insha Allah.....

Nak menang Contest SEO bolehlah korang baca artikel ini ada 10 perkara yang perlu anda lakukan terhadap blog anda iaitu "10 Cara Agar Blog Anda Top SEO Friendly". Semoga berjaya.....

Di sini saya meminta agar pengunjung setia di blog saya ini. berkongsi artikel ini di Facebook (public) sebagai tanda sokongan anda terhadap blog ini. Bantuan anda saya ucapkan jutaan terima kasih. Semoga Allah dapat membalasnya. Insha Allah.

Wassalam.....!

Kongsikan Artikel Ini :
+
Sebelumnya
« Post Sebelumnya
Seterusnya
Post Seterusnya »
41 Komentar untuk "RF3 World Firmax3 Malaysia"

Wah pantas sekali bro menghasilkan entri penyertaan .. semoga suksess dalam contest seo ini bro

Terima kasih bro Onlanjer sudi menjengok artikel ini. Jom cepat-cepat join. Saja mahu uji, adakah penyertaan awal boleh kekal di page 1 di SERP.

lajunya tuan, all the best, saya 50/50 nak join atau tak ni.

Hari tu contest seo "Pengalaman Bersama Onexox" dapat nombor 1, apa kata kali ini join lagi. Mana tahu boleh menang pula.

Terima kasih Fidah Shah sudi memberi sokongan kat saya ini.

semoga berjaya tuan..ternyata entri ini kuat untuk menang ..berinformasi yang hebat dan padat

Jutaan terima kasih buat MrHanafi, rakan blogger yang sentiasa memberi sokongan yang hebat setiap masa. Doakan moga saya berjaya.

semoga berjaya tuan, cepat betul masuk contest

Yalah... lagi awal lagi baik. Sekejapbje tu berada di top 1, lepas tu bila ramai joun mulalah jatuh sedikit demi sedikit.

jangan risau tuan..saya sentiasa berdoa untuk kejayaan tersebut..semoga silaturrahim ini terus dikekalkan..

oo patutla yang lynk tu saya gagal, sebab ramai join ek. tp ada orang kata tips lain adalah join di akhir2

Tidak semestinya, last minute ia berada di SERP page 1. Ia mengikut content terbabit.

Terbaik belum tentu boleh berjaya sebagai pemenang dalam kategori SEO tetapi untuk kategori share terbanyak mungkin boleh dicapai. Insha Allah,,,,,

terbaik RF3 world.. Terbaik firmax..mudah digunakan. cuma sapu di nadi tangan dan leher dan menambah oksigen dalam darah kita. firmax 3 juga mudah dibawa kemana-mana. Dah banyak testimoni yang berjaya menyelesaikan masalah kesihatan yang berkaitan hormon.

Saya dulu pengguna firmax..sekarang alhamdulillah terus jadi pengedar firmax 3 malaysia

Terima kasih admin Pengedar Firmax3 sudi berkunjung ke blog iii dan membaca artikel tersebut.

Banyak contest tapi bila sebut bab SEO sayalah org paling lemah dalam SEO. Siang malam dok berusaha belajar tapi belum ada rezeki gamaknya.....sabar aje la

Produk Firmax memang terbaik daripada RF3 World Malaysia. saya dah baca kelebihannya.

Kena selalu cari maklumat di internet dan cuba praktikkan. Nak belajar SEO bukan sebulan dua bulan tetapi makan tahun.

Tahniah tuan! Semoga sukses!

Saya masih baru dalam dunia bloggin, mohon tunjuk ajar ya sifu...;-)

Bestkan kalau entri kita berada du oage 1 di Google search new incogneto window. Hadiah ukup lumayan.

Betul, rasa down pula bila entri sendiri berada di next next page :-(

Alhamdulillah... semoga boleh menang nanti. Blog baru sekarang pun jika kena gaya boleh power SEO dan berada di top 1.

Semoga berjaya bro Kamil... hebat produk RF3 nie ^-^

Setakat ini, artikel peserta saling bertukar tempat. Moga ia ianya terus bersaing hingga ke akhir tarik penamat. Siapakah pakar SEO Contest anjuran Akma Omar ini.

Assalamualaikum....Goodluck yer...Dari Kontest yang sama

http://www.myideakini.com/2016/04/rf3-world-firmax3-malaysia.html

RF3 World memang terbaik :).. Semoga berjaya bro kamil

Terima kasih bro...memberi sokongan buat saya. Insya Allah berkat doa Md Zumal.

Terima kasih Nur Khairul.... sudi berkunjung ke blog saya dan support saya dalam contest SEO ini. Semoga berjaya juga bbuat anda.

TQ CP support saya dalam contest ini. Saya tengok artikek bro CP berada di kedudukan terbaik di SERP. Ada peluang boleh menang ni.

Fuh .. agak lengkap juga pengisian ni.

Tahniah kerana cuba untuk menduga kebolehan diri sebagai blogger untuk kontest SEO RF3 World Firmax3 Malaysia ni. Mungkin kali ini rezeki bro pulak.

Assalam baru sempat BW

Terima kasih sudi join kamil. Semoga berjaya ya

Bestnya kalau dapat jadi pemenang TF3World Firmax3 Malaysia. Moga berjaya ye....

Terima kasih Tuan Hasrul Hassan di atas komen terbaik anda. Semoga anda pun join jugak, bolehlah bersaing nanti.

Terima kasih Akma Omar, menganjurkan contest yang hebat ini. moga ia mendapat sambutan daripada blogger untuk sama-sama menyertainya.

terima aksih Aniza Ghazalidi atas sokongan anda. Doakan agar saya jadi salah seorang pemenang di contest ini.

Bila nak berakhirnya contest ini? Nak lihat siapa pemenangnya.

Bestnya jika Tuan Kamil salah seorang pemenang Contest ini.

 
|Template ByKunci Dunia | Design By sensasi2020
Back To Top