Cara Buat Duit Dengan Lynk.my

Bagaimana Cara Buat Duit Dengan Lynk.my? Pasti ada kaedah yang efektif boleh kita jalankan dalam mencari duit. Ada pelbagai cara untuk dapatkan sedikit wang sebagai pendapatan tambahan. Memang menjadi keperluan sekarang untuk menambah pendapatan tambahan. 



Cara Buat Duit Dengan lynk.my
Cara Buat Duit Dengan Lynk.my


Cara Buat Duit Dengan Lynk.com

Jom! Mari kita pelajari Cara Buat Duit Dengan Lynk.my. Nak tahu bagaimana caranya? Saya akan dedahkan rahsianya. Mungkin sudah ada yang dapat income melaluinya. Jangan risau..... saya akan terangkan satu persatu agar anda semua tahu cara paling mudah dan cepat.


Cara 1

  • Daftar dahulu dengan lynk dot my, boleh klik di URL "Cara Buat Duit Dengan lynk.my". Sebelum mendaftar, baca dahulu maklumat berkaitan di situ. Jangan lupa pilih Publisher. Paling mudah boleh klik di logo di bawah.


Cara buat Duit Dengan lynk.my
Click Here To Join Now

  • Isi maklumat yang berkaitan dengan diri anda seperti username, password, confirm password, emel anda dan pilih jenis akaun seperti Publisher atau Advertiser. Selepas isi semua maklumat, sila tekan " I Want To Join Lynk".

Cara Buat Duit Dengan Lynk.my
Cara Daftar Dengan Lynk Dot My

  • Kemudian pendaftaran anda akan disahkan oleh lynk dot my.
  • Di bawah adalah contoh yang link URL yang belum dan sudah di LINK IT.
  1. Belum dipendekkan: http://topseofriendly.blogspot.my/2015/11/cara-buat-duit-dengan-lynkmy.html
  2. Sudah dipendekkan: http://lynk.my/UFW

Cara 2

  • Contest ini adalah anjuran Lynk.my, sebuah website Malaysia No 1 URL Shortener, yakni yang menggunakan sistem memendekkan URL (link) blog, website, entri dan sebagainya. B
  • Anda berpeluang untuk dapat duit dengan cara sertai contest kerana ia menawarkan hadiah keseluruhan berjumlah RM4000. banyak tu.....  
  • Sebelum anda diterima pendaftaran, anda perlu membuat entri yang bertajuk Contest Review Lynk.my 2015. Selepas itu mereka hantar link CONTEST ID dan link itulah yang digunakan untuk jana duit anda nanti. 
  • Ada 3 kategori dipertandingkan dan hadiahnya adalah seperti berikut:

Kategori SEO

  1. Tempat Pertama - RM500
  2. Tempat Kedua - RM300
  3. Tempat Ketiga - RM100

Kategori Kreatif

  1. Tempat Pertama - RM1000
  2. Tempat Kedua - RM500
  3. Tempat Ketiga - RM200

Kategori lynkUNDI

  1. Tempat Pertama - RM500
  2. Tempat Kedua - RM300
  3. Tempat Ketiga - RM100

Cara 3 

  • Berkongsi kepada sesiapa sahaja yang anda ingin kongsikan. Menyuruh mereka untuk sama-sama menggunakan URL Shortener ini. Kegunaanya untuk memendekkan link blog atau website, link kedai online anda dan sebagainya. Cara dan tutorial boleh ikuti di "Tutorial Penggunaan lynkdotmy dan Jana Pendapatan".
  • Pendaftarannya adalah percuma sahaja. Inilah peluang untuk mendapatkan duit dengan cara mudah dan cepat serta percuma. menarikkan?
  • Berkongsilah secara bijak di mana-mana yang anda fikirkan sesuai seperti di Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp, Review Blog, WeChat dan sebagainya.

Cara 4

  • Berdaftar secara percuma sebagai pengiklan atau Advertiser, yakni menjadi agen pengiklanan. Anda boleh mengiklankan perniagaan/bisnes anda di lynk.my. 
  • Bayaran hanya serendah RM10 sahaja. Jika anda menggunakan satu-satu tapak di blog, website orang lain sudah pasti memakan kos yang besar. 
  •  Boleh gunakan semaksimun yang boleh untuk jalankan iklan bisnes anda dan dengan itu sudah pasti ramai yang akan tertarik dengan iklan anda dan dapat menghasilkan keputusan yang baik dalam pendapatan yang diperolehi nanti.

Akhir sekali, saya menyeru kepada anda, gunalah peluang keemasan ini untuk mendapatkan duit secara sampingan. Anda pasti sudah faham bagaimana cara dapatkan duit dengan lynl.my disebabkan telah membaca artikel "Cara Buat Duit Dengan Lynk.my".  

Jangan lupa baca juga artikel terdahulu iaitu "Senarai Contest SEO Blogger 2015". Di sana ada contest SEO yang perlu anda sertai.

Terima kasih membaca artikel ini. Semoga gembira dan terhibur.
Kongsikan Artikel Ini :
+
Sebelumnya
« Post Sebelumnya
Seterusnya
Post Seterusnya »
8 Komentar untuk "Cara Buat Duit Dengan Lynk.my"

menarik lynk.my ni, insyaAllah nak cuba juga

Ramainya dah buat duit dengan lynkmy ni ya...semoga sukses juga

Memang menarik dan dah pasti blog Puan Raihanah turut serta dalam contest yang mereka anjurkan.

Terasa ingin mengecapi income melalui lynk.my

Boleh rujuk, ada link yang menuju bagaimana nak sertai.

ramai juga yang join contest ini.. rasa nak join tapi otak tengah tiada idea untuk menaip. kikiki

Saya baru je guna lynkdotmy ni..so far bagus sangat..

http://lynk.my/Og5C

 
|Template ByKunci Dunia | Design By sensasi2020
Back To Top