Nak Simkad ONEXOX PERCUMA

Nak Simkad ONEXOX PERCUMA



CONTENTS
 
Pendahuluan
  • 1.0 Nak Simkad ONEXOX PERCUMA
  • 1.1 Sertai CONTEST SEO Anjuran Blog Coretan Anuar
  • 1.2 Tulis Artikel Bertajuk Nak Simkad ONEXOX PERCUMA
  • 1.3 Buat Pendaftaran
  • 1.4 Hantar Artikel
  • 1.5 Dapat Simkad ONEXOX PERCUMA
  • 1.6 Aktifkan
  • 2.0 Apa Itu ONEXOX 
  • 3.0 Pengalaman Bersama ONEXOX  
  • 4.0 Jangan Lepas Peluang  
Penutup


Pendahuluan

Zaman sekarang, semua orang menggunakan telefon. Apabila ada telefon, sudah pasti kita memerlukan simkad untuk mengaktifkan dan berhubung dengan keluarga, rakan-rakan dan sesiapa saja. Ada pelbagai telco yang ada di Malaysia. antaranya adalah ONEXOX, Maxis, Celcom, ToneTalk, Best Mobile, DiGi, UMobile dan sebagainya.



Nak Simkad ONEXOX PERCUMA
Simkad ONEXOX PERCUMA



1.0 Nak Simkad ONEXOX PERCUMA

Siapa Nak Simkad ONEXOX PERCUMA? Ada orang yang sudi berikan kepada anda tetapi ada syarat-syaratnya. Nak tahu lebih lanjut sertailah Contest SEO Terbaik 2015. Contest ini bermula dari sekarang hingga ke 21 Januari 2016 dengan menghantar entri untuk kategori Contest SEO dengan keyword "Pengalaman Bersama ONEXOX".



Nak Simkad ONEXOX PERCUMA
Contest SEO Terbaik 2015



1.1 Sertai Contest SEO Anjuran Blog Coretan Anuar

Jom sertai CONTEST SEO anjuran blog Coretan Anuar yang sedang berlangsung sekarang. Ada hadiah menarik menanti anda. Walaupun tidak menang dengan contest ini, sekurang-kurangnya kita dapat guna simkad percuma ONEXOX. Menarikkan...? Apa tunggu lagi boleh klik di banner di atas atau link yang saya sertaikan di dalam entri ini.

Hadiah yang boleh anda dapat bila sertai atau mendaftar dan berpelunag untuk dapat kategori contest SEO.


  • Bila saja anda daftar, anda dapat Simkad ONEXOX PERCUMA.
  • Kategori SEO - Hadiah Pertama - RM1,000
  • Hadiah Kedua - RM500
  • Hadiah Ketiga - RM300
  • Hadiah Keempat - RM200
  • Hadiah Kelima - RM100
  • Hadiah Keenam - RM50
  • Hadiah Ketujuh - RM40
  • Hadiah Kelapan - RM50
  • Hadiah Kesembilan - RM50
  • Hadiah Kesepuluh - RM50

1.2 Tulis Artikel Nak Simkad ONEXOX PERCUMA

Kena buat artikel bertajuk ini dulu sebelum kita dapat Simkad  ONEXOX secara percuma. Ini adalah syarat wajib untuk dapatkannya. Satu idea yang amat bagus daripada penganjur, dengan cara membuat peraturan sebegini. Nampak lain daripada yang lain. Satu idea yang belum lagi dibuat oleh orang lain. Terima kasih Tuan Muhamad Anuar Marsib.


1.3 Buat Pendaftaran

Bagi senang cerita, lepas buat entri bertajuk "Nak Simkad ONEXOX PERCUMA", lepas itu kita disuruh yuntuk mendaftarkan diri sebagai syarat untuk menyertai contest ini dan mendapatkan simkad secara percuma. Isikan borang pendaftaran secara online. Umur blog pula sekurang-kurangnya berumur satu tahun, kurang daripada itu, tidak usah susah-susah menyertainya kerana ia tidak diterima oleh penganjur.


1.4 Hantar Artikel

Kita perlu menghantar artikel pertama dahulu sebelum kita dapat meneruskan perjalanan contest ini. Bila sudah menjadi peserta, kita diwajibkan untuk menggunakan Simkad Percuma ONEXOX tadi selama sebulan dan selepas itu barulah boleh hantar artikel penyertaan untuk kali kedua dalam kategori CONTEST SEO pula. 


1.5 Dapat Simkad ONEXOX PERCUMA

Setelah kita dapat simkad ini secara percuma yang telah dihantar oleh penganjur ke alamat yang telah anda daftarkan. Setelah itu kita wajib aktifkan simkad itu selama contest ini berlangsung. Jika tidak, penyertaan kita akan dibatalkan walaupun kita dapat hadiah pertama. Kena ingat tu...? 


1.5 Aktifkan

Yalah...kita kena aktifkan simkad tersebut di smartphone kita. Mana boleh...orang dah bagi percuma, kita pula abaikannya. Ini namanya tidak menghargai pemberian daripada orang lain. Kalau tidak mahu gunakan simkad ini, anda digalakkan tidak payah menyertai contest ini. Contest ini dikhaskan untuk pengguna ONEXOX PERCUMA daripada penganjur.


2.0 Apa Itu ONEXOX

ONEXOX adalah satu jenama simkad prabayar mudah alih yang telah ramai pengguna di negara kita gunakannya. Ia dikendalikan oleh XOX Com Berhad dan diedarkan secara eksklusif oleh ONE XOX Sdn Bhd. ia mendapat tempat di hati pengguna sekarang ini. Pernah menjadi penganjur utama di Final Piala FA Malaysia 2015 baru-baru ini antara Kelantan menentang Lions XII.


3.0 Pengalaman Bersama ONEXOX

Keyword "Pengalaman Bersama ONEXOX" inilah merupakan entri kedua yang perlu anda buat dan hantarkan ke pihak penganjur sebagai syarat untuk menyertai contest SEO. Gunakan pengalaman kita selama sebulan dengan simkad ini. Bolehlah bercerita kebaikan dan kelebihan simkad ONEXOX dengan panjang lebar di entri itu nanti.


4.0 Jangan Lepas Peluang

Yalah...simkad percuma akan diberikan, hadiah sudah diumumkan dan sekarang kita perlu terapkan entri yang berkualiti, maklumat yang tepat dan menyakinkan dan lebih penting content yang asli dan tidak meniru artikel orang lain 100%. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Ia sedang belangsung sekarang ini, mana tahu tuah kita pada kali ini. Dapat simkad percuma dan hadiah RM1,000 untuk tempat pertama, lumayan sekali hadiahnya. Jom join beramai-ramai....


Penutup

Yalah...bila ada contest, sudah pasti ada penganjur dan penaja yang sudi memberi sumbangan untuk menjayakan contest ini. Kemungkinan nama penganjur dan penaja tidak perlu disertakan di entri ini. Kemungkinan ianya perlu wajib dimasukkan di entri Contest SEO, yakni "Pengalaman Bersama ONEXOX".

Akhir sekali.....jangan lupa sertai contest yang hebat ini, contest penutup pada tahun 2016 daripada penganjur. Terima kasih Tuan Muhamad Anuar Marsib aka admin blog Coretan Anuar kerana menganjurkan contest ini. Nak Simkad ONEXOX PERCUMA, cepatlah tulis artikel berkaitan dengannya.

Kongsikan Artikel Ini :
+
Sebelumnya
« Post Sebelumnya
Seterusnya
Post Seterusnya »
12 Komentar untuk "Nak Simkad ONEXOX PERCUMA"

dapat kad sim percuma dan seterusnya memenangi hadiah utama memang menjadi idaman saya juga tu..

Banyaknya hadiah
Join la tuan hanafi
:)

alamak...blog tak sampai setahun lagi nieh

Berpeluang nk cuba ni..

dpt simkad percuma dh ok..huhu

Kalau macam ni bolehlah Mr Hanafi cuba join bersama. Mana tau ada rezeki buat bro.

Jim akuoka dan Mr Hanafi kita buat artkel berkualiti dan cuba terapkan SEO agar dapat bersaing di google search Malaysia.

Rugilah blog bto belum sampai setahun lagi. Tidak ada peluanglah nak join bersama. Lain kali kita fight.

Terima kasih Jie... Mari kita fught dalsm contest SEO ini. Mana tahu ada rezeki masing-masing dapat top 1, boleh dapat RM1000. Wow....banyak tu.

Belum lagi, rasanya dah sampai tapi tiada org di rumah, kena ambil di poslaju Cheras.

Insha Allah Entri Mr Hanafi mampu berada di page 1.

 
|Template ByKunci Dunia | Design By sensasi2020
Back To Top