Peraduan Bio Zip Tawar Hadiah Lumayan

Peraduan Bio Zip Tawar Hadiah Lumayan | Inilah peluang untuk orang ramai, khususnya golongan surirumah yang ingin mendapatkan hadiah lumayan berupa baucar pelancongan bernilai RM9,000 dan baucar tunai bernilai RM3,000. Rebutlah peluang ini dan jangan lepas peluang menyertai Peraduan Ibu Bestari, Keluarga Berseri.


Contest Bio Zip Tawar Hadiah Lumayan
Bio Zip - Serbuk Pencuci

Peraduan Bio Zip Tawar Hadiah Lumayan



Peraduan Bio Zip Tawar Hadiah Lumayan
Bio Zip - Ibu Bestari, Keluarga Berseri


Peraduan ini menawarkan hadiah yang amat lumayan. Ia dianjurkan oleh Southern Lion Sdn Bhd bermula 1 Ogos dan berakhir pada 15 Oktober. masih ada peluang lagi untuk orang ramai menyertainya. Boleh juga dapatkan borang dengan murat turun menerusi laman sesawang www.southernlion.com.my.

Untuk mendapatkan hadiah lumayan, orang ramai hanya perlu mengikut terma dan syarat peraduan yang telah ditetapkan oleh pihak penganjur.

Peraduan Ibu Bestari, Keluarga Berseri

Hadiah Utama:
  • Baucar pelancongan bernilai RM9,000
  • Baucar tunai bernilai RM3,000

Hadiah Pertama:

  • Baucar pelancongan bernilai RM5,000
  • Baucar tunai bernilai RM1,5000

Hadiah Kedua:
  • Baucar pelancongan bernilai RM3,000
  • Baucar tunai bernilai RM1,000

Hadiah Ketiga:
  • Baucar pelancongan bernilai RM2,000
  • Baucar tunai bernilai RM500

Hadiah Saguhati x 5 Pemenang:
  • Baucar pelancongan bernilai RM800
  • Baucar tunai bernilai RM200

Langkah-Langkahnya

Ikuti langkah-langkah yang perlu untuk mengikuti terma dan syarat-syaratnya yang diberikan. 

Langkah pertama adalah para peserta dikehendaki membeli mana-mana produk serbuk pencuci jenama Bio Zip di kedai runcit atau pasar raya berhampiran tempat tinggal anda, bernilai sekurang-kurangnya RM15 dalam satu resit.

Langkah kedua dikehendaki peserta kepilkan resit pembelian tersebut bersama borang peraduan yang akan dihantarkan nanti.

Langkah ketiga, peserta perlu isi maklumat anda dan menjawab dua soalan mudah dengan jawapan yang tepat untuk melayakkan anda memenangi contest ini.


Borang Peraduan Ibu Bestari, Keluarga Berseri yang telah lengkap diisi dan dikepilkan bersama resit pembelian perlu dihantar melalui pos biasa ke alamat "Peraduan Bio Zip Ibu Bestari, Keluarga Berseri", Peti Surat 3031, 47509, Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan sebelum 15 Oktober 2016.

Jom semua pembaca sekalain, ramai yang menggunakan serbuk pencuci Bio Zip di rumah. Inilah masanya untuk anda mencuba nasib dengan menyertai "Peraduan Bio Zip Tawar Hadiah Lumayan" untuk ppengguna setia mereka.

Maklumat Berkaitan Serbuk Pencuci Bio Zip

Rumusan serbuk pencuci Bio Zip kini dipertingkatkan lagi dengan teknologi "Co-Enzymes Plus" yang bertindak dengan lebih berkesan di bahagian kolar dan lengan serta kesan makanan yang degil. Aroma baunya yang terbaru kekal berpanjangan memberikan pakaian wangian yang lebih bersih dan segar.

Peraduan Bio Zip Tawar hadiah Lumayan
Co-Enzymes Plus

Bio Zip Co-Enzymes Plus Teknologi

Bio Zip dalam inovasi terbarunya teknologi Co-Enzymes Plus yang efektif dalam menanggalkan kesan kotoran degil di bahagian kolar dan lengan tangan serta sisa makanan. Ia menanggalkan aroma memikat yang menyegarkan.

Formula Bio Zip dengan Co-Enzymes Plus memberikan kesan pencucian yang lebih berkesan berbanding dahulu.

Ia kini boleh membersihkan lebih banyak jenis ktoran dan secara lebih menyeluruh.

Formula tersebut mempunyai manfaat-manfaat baru seperti berikut:

Diantara maklumat lain yang perlu anda ketahui, Bio zip merupakan sabun pencuci yang dipercayai bermula dari generasi ke generasi untuk melindungi pakaian siisi keluarga agar lebih bersih dan segar.

Menggunakan teknologi pembersihan dengan rumusan terbaru teknologo Jepun yang dinamakan Bio Zip Co-Enzymes Plus yang mampu memberikan perlindungan maksimum pada pakaian.

Dengan teknologi tersebut membuatkan pencuci serbuk Bio Zip dikenali ramai dan menjadikan ia serbuk pencuci kegemaran ramai kaum ibu dan surirumah dan menjadi pilihan utama masyarakat di seantero dunia dalam mengendalikan cucian pakaian harian mereka.

Maklumat lanjut boleh hubungi di talian 03-56351391 (Isnin - Jumaat, 10 pagi - 5 petang) atau website yang tertera di atas.

Kongsikan Artikel Ini :
+
Sebelumnya
« Post Sebelumnya
Seterusnya
Post Seterusnya »
0 Komentar untuk "Peraduan Bio Zip Tawar Hadiah Lumayan"
 
|Template ByKunci Dunia | Design By sensasi2020
Back To Top