RF3 World Tembusi Pasaran Antarabangsa

RF3 World Tembusi Pasaran Antarabangsa | Kita sudah sedia maklum syarikat RF3 World adalah syarikat yang sedang berkembang maju dengan mengeluarkan produk kecantikan dan kesihatan yang berkualiti tinggi. disamping menampilkan konsep perniagaan yang mudah dan memberi keuntungan yang lumayan dari "Online" ke "Networking".


RF3 World Tembusi Pasaran Antarabangsa
RF3 World

RF3 World Tembusi Pasaran Antarabangsa

RF3 World merupakan sebuah syarikat e-dagang baru yang sedang berkembang maju dengan menghasilkan produk yang berkualiti untuk kecantikan dan kesihatan dengan menyediakan platform perniagaan kepada semua golongan.

Mereka menggunakan moto produk "Let Your Beauty Shine Inside Out" dan telah memberi impak yang sangat besar kepada pengguna dengan kesan yang menakjubkan.

Syarikat yang ditubuhkan pada tahun 2013 mendapat sambutan yang amat mengalakan daripada orang ramai kerana produk-produk dan menyediakan peluang perniagaan yang mudah dan memberikan keuntungan yang lumayan dengan bantuan pasukan pengurusan yang cekap, berpengalaman dalam pelbagai bidang berkaitan.

RF3 World Tembusi Pasaran Antarabangsa terutamanya di negara ASEAN seperti Indonesia, Singapura, Thailand, Filipina, Myanmar, Brunei, Loas dan negara luar lain seperti India dan Amerika Syarikat pada waktu terdekat.


Misi & Visi

Misi

Menyediakan platform kepada usahawan yang berminat untuk menceburi dalam bidang perniagaan online, offline atau pun secara networking yang memberi keuntungan lumayan dengan modal yang minimun walaupun tiada premis perniagaan yang tetap dan lengkap. tiada kemahiran serta pengurusan yang tinggi dan boleh dilakukan bila-bila masa dan di mana sahaja.

Visi

Mencungkil dan memaksimunkan potensi diri dalam mencipta satu masyarakat perniagaan yang majoritinya berdaya saing, maju dan cemerlang. Ini sudah pasti dapat mengurangkan kadar kemiskinan sehingga mencipta satu masyarakat yang sangat hebat, sihat dan sejahtera.

Dengan menggunakan moto "Kejayaan Tanpa Batasan" dan mereka berharap agar semua orang berjaya dengan cemerlang, gemilang dan terbilang.

Produk RF3 World

Produk yang terdapat di RF3 World ada empat kesemuanya. ia terdiri daripada Firmax3, SoulMax3, O2Max3 dan Slimax3.


Firmax3


Produk-Produk RF3 World
Firmax3
Firmax3 sebagai krim penegang kulit yang sempurna dengan formulasi yang berkesan untuk kecantikan lelaki dan wanita. Ia berkesan yang amat ketara untuk mengurangkan kedutan, menghaluskan struktur kulit dan mengurangkan liang-liang pada kulit. Ia bintang baru dalam bio-perubatan yang efekstif dan berkesan. 

SoulMax3


Produk-Produk Rf3 World
SoulMax3

SoulMax3 adalah sejenis minuman kesihatan yang berkhasiat dan benar-benar berkesan sebagai agen pemulihan dan menterbalikkan proses penuaan sehingga 10-20 tahun lebih muda. Ia dihasilkan dengan formula dan penyelidikan saintifik menggunakan 7 teknologi terbaik dari 5 buah negara. Dirumus khas bagi melengkapkan rutin harian dalam penjagaan kesihatan dalaman dan luaran agar kelihatan kekal muda, cantik dan sihat.

O2Max3


Produk RF3 World
O2Max3

O2Max3 adalah Dragon Blood serum khusus untuk mencerahkan kulit dengan menggunakan oksigen sebagai penghantar serum masuk ke dalam kulit dan membersih, memperbaiki dan memutihkan wajah serta membunuh bakteria. Ia mengubah tekstur kulit anda agar kelihatan lebih cantik, licin, menghadrat dan menambah anti oksida pada permukaan kulit agar memberi penampilan yang menarik kepada pengguna dengan gaya hidup yang lebih ceria.

Slimax3


Produk RF3 World
Slimax3

Slimax3 - Bio Reshapping dihasilkan menggunakan teknologi nano iaitu "Monte Carlo" dan mengandungi 19 ramuan terpilih sehingga memberi kesan yang pantas kepada pemakai. Bagi wanita yang baru lepas bersalin amat sesuai digunakan kerana ia boleh membantu mengurangkan kesan selulit pada badan. Ian juga sangat sesuai untuk mereka yang mengalami masalah kegemukan.

Keupayaan Slimax3 tersebut bertindak membantu membakar lemak secara maksimum selain membantu melancarkan peredaran darah pada tubuh badan pengguna.


Syarikat RF3 World

Jika ada sebarang pertanyaan dan masalah boleh hubungi di:

Ibu Pejabat
RF3 WORLD
No 33, Jalan Putra Mahkota 7/6B Putra Point Business Centre,
Putra Height,
47650 Subang Jaya,
Selangor Darul Ehsan.

Tel: +603-51039117

Jangan lupa sertai satu contest SEO terbaik di tahun 2016 iaitu FR3 World Firmax3 Malaysia kerana menawarkan hadiah yang amat lumayan buat pengguna atau peserta contest yang sentiasa menyokong dan membuat review tentang produk mereka Firmax3 kerana telah menembusi pasaran antarabangsa. 

Kongsikan Artikel Ini :
+
Sebelumnya
« Post Sebelumnya
Seterusnya
Post Seterusnya »
4 Komentar untuk "RF3 World Tembusi Pasaran Antarabangsa"

produk yang baik bolehlah cuba ke pasaran antarabangsa pula

Wow.... Entri nak menang kontes nih... hehehe

Banyak produk untuk kaum hawa aje ya bro...Kaum adam tak da ka?

krim firmax 3 asalnya cuma buat jualan secara trading. Terbaik firmax..mudah digunakan. cuma sapu di nadi tangan dan leher dan menambah oksigen dalam darah kita. firmax 3 juga mudah dibawa kemana-mana. Dah banyak testimoni yang berjaya menyelesaikan masalah kesihatan yang berkaitan hormon.

Saya dulu pengguna firmax..sekarang alhamdulillah terus jadi pengedar firmax 3 malaysia

 
|Template ByKunci Dunia | Design By sensasi2020
Back To Top