Tesco Ong Ang Pow #Ongmali 2016 Contest

Tesco Ong Ang Pow #Ongmali 2016 Contest | Tesco telah menganjurkan #Ongmali 2016 Contest dengan menawarkan hadiah berjumlah RM500,000 kepada pelanggan CLUBCARD TESCO. Dengan pembelian minimum RM100 dalam satu resit di mana-mana cawangan TESCO MALAYSIA.


Tesco Ong Ang Pow #Ongmali 2016 Contest
Tesco Ong Ang Pow #Ongmali 2016 Contest

Tesco Ong Ang Pow #Ongmali 2016 Contest

TESCO MALAYSIA telah menganjurkan satu contest yang diberi nama "Tesco Ong Ang Pow #Ongmali 2016 Contest" sempena "Tahun Baru Cina" atau "Gong Xi Fa Cai" bermula pada 6 Januari 2016 sehingga 2 Februari 2016. Hadiah yang ditawarkan berjumlah RM500,000 keseluruhan.

Pelanggan yang membeli barangan berjumlah minimum sebanyak RM100 dalam satu resit di Tesco pada tarikh yang dinyatakan di atas layak menyertai cabutan nombor bertuah. Untuk lebih faham, sila lihat video di bawah ini dahulu.






Bagaimana Mahu Menang?

Setiap contest/peraduan pasti ada syarat-syaratnya. Ia telah ditetapkan oleh pihak penganjur (TESCO MALAYSIA) agar pelanggan dapat memahaminya dengan lebih jelas. Yalah jika memenuhi syarat-syaratnya, mungkin sebahagian hadiah Ong Ang Pow RM500,000 jadi milik anda? Syarat utama untuk menyertai #Ongmali 2016 Contest sudah pastinya menjadi ahli CLUBCARD TESCO. Pohonlah sekarang ClubCard  dengan mengklik di REGISTER


  • Step 1 - Jika anda membelanjakan sejumlah minimum RM100 dalam satu resit di mana-mana cawangan Tesco di seluruh Malaysia atau pembelian secara online di E-SHOP TESCO, anda layak menyertai #Ongmali 2016 Contest. Di Tesco tersebut dan mereka telah menyediakan booth untuk anda daftar contest ini.
  • Step 2 - Register di mana-mana booth di cawangan Tesco di seluruh Malaysia atau layari website mereka.
  • Step 3 - Menang hadiah misteri mingguan setelah lengkapkan  segala maklumat berkaitan resit pembelian, nombor CLUBCARD TESCO dan jumlah pembelian. Anda berjaya dapatkan hadiah misteri mingguan jika dihubungi menerusi radio Mix FM, Melody FM atau My FM.

Terma & Syarat Contest #Ongmali 2016 Contest

  1. Peraduan ini terbuka kepada semua warganegara Malaysia berumur 18 tahun ke atas, kecuali kakitangan dan ahli keluarga:
    1. TESCO (Malaysia) Sdn Bhd (“TESCO”), subsidiari dan syarikat bersekutu;
    2. Pengilang, atau/dan syarikat pembungkusan dan pengedar TESCO; dan
    3. Agensi perhubungan awam, agensi media dan agensi pengiklanan dan promosi TESCO 

TEMPOH:

  1. Peraduan ini bermula dari 6 Januari 2016 dan berakhir pada 2 Februari 2016.
  2. Sejumlah 120 Tesco Ong Ang Pow akan dipilih oleh komputer secara rawak sepanjang tempoh Peraduan ini; 30 Tesco Ong Ang Pow setiap minggu untuk 4 minggu.
  3. 30 peserta yang dipilih secara rawak oleh komputer akan dihubungi menerusi rakan siaran radio Tesco - MY FM, Melody FM & Mix FM dan diperlukan untuk melengkapkan cabaran mingguan yang telah ditetapkan oleh Tesco. Peserta yang berjaya melengkapkan cabaran akan dipilih sebagai salah seorang pemenang pada minggu tersebut. Terdapat sehingga tiga puluh (30) pemenang untuk setiap minggu.
  4. Peserta terpilih yang tidak dapat dihubungi selepas dua (2) panggilan telefon akan disingkirkan secara automatik.
  5. Berikut jadual pengumuman menerusi siaran radio:

Minggu 1:
14 hingga 16 Januari 2016 (Khamis - Sabtu)
Minggu 1:
21 hingga 23 Januari 2016 (Khamis - Sabtu)
Minggu 3:
28 hingga 30 Januari 2016 (Khamis - Sabtu)
Minggu 4:
4 hingga 6 Februari 2016 (Khamis - Sabtu)

  
  1. Senarai pemenang mingguan boleh dirujuk di laman Facebook Tesco Malaysia.
  

CARA MENYERTAI & LANGKAH PERADUAN: 

  1. Peserta boleh menyertai peraduan Ong Mali melalui:
    • www.tesco.com.my/ongmali dengan menggunakan peranti- peranti pintar (smart devices)
    • i3D-panel di semua stor Tesco (terletak berhampiran Kaunter Servis Pelanggan)

  1. Peserta perlu berbelanja sekurang-kurangnya RM100.00 dalam SATU (1) resit tunggal untuk menyertai. Gabungan resit yang berasingan adalah tidak dibenarkan. Resit Tesco yang diguna pakai mestilah bertarikh dari 6 Januari – 2 Februari 2016. Setiap perbelanjaan dalam gandaan RM100.00 dalam satu resit tunggal layak untuk satu (1) Tesco Ong Ang Pow sahaja. Maksimum Tesco Ong Ang Pow yang akan diberikan untuk setiap resit adalah 10. Untuk setiap pendaftaran yang dihantar ke peraduan Ong Mali, pengesahan penerimaan pendaftaran akan dihantar kepada peserta melalui SMS.
  2. Peserta mesti memasukkan maklumat peribadi setiap kali log masuk ke peraduan ini melalui i3D panel atau menerusi laman web untuk layak menerima satu (1) Tesco Ong Ang Pow.
  3. Setiap kali setelah selesai pendaftaran dan memilih Tesco Ong Ang Pow, peserta akan menerima SMS mengandungi nombor Tesco Ong Ang Pow di dalamnya. Sila simpan SMS ini bersama resit asal Tesco sebagai bukti pembelian sewaktu menuntut hadiah.
  4. Peserta terpilih diperlukan menjalani ujian cabaran berdasarkan cabaran Tesco pada minggu tersebut sebelum layak disahkan sebagai pemenang.
  5. Pemenang mingguan dari setiap minggu TIDAK akan dimasukkan untuk pilihan mingguan yang seterusnya.
  6. Terdapat juga Hadiah Misteri Clubcard untuk Tesco ClubCard. Peserta-peserta wajib memberikan nombor Tesco ClubCard untuk layak menerima Hadiah Misteri ini.

HADIAH UNTUK PERADUAN:

  1. Hadiah untuk setiap minggu:
Minggu 1: 6 Jan – 12 Jan
Tesco baucar bernilai RM 1000
Minggu 2: 13 Jan – 19 Jan
Tesco baucar bernilai RM 2000
Minggu 3: 20 Jan – 26 Jan
Tesco baucar bernilai RM 4000
Minggu 4 : 27 Jan – 2 Feb
Tesco baucar bernilai RM 8000

  1. Semua pemenang akan diumumkan menerusi siaran radio stesen yang berkenaan dan akan disiarkan serta dipamerkan di Facebook Tesco Malaysia (www.facebook.com/TescoMY) dan laman web Tesco. Pemenang dikehendaki menuntut hadiah atas perbelanjaan sendiri dalam masa TIGA PULUH (30) hari dari tarikh pengumuman. Tuntutan selepas tarikh ini tidak akan dilayan.
  2. Pemenang mingguan mesti menghubungi MEP untuk menuntut hadiah masing-masing di Kaunter Pelanggan di stor Tesco pilihannya (sila hubungi Yoke Leng 03-7782 9692)
  3. Pemenang dikehendaki menuntut hadiah dari Kaunter Penuntutan yang diplih oleh pemenang (maklumat selanjut akan diberikan). Pemenang dikehendaki menuntut hadiah atas perbelanjaan sendiri dalam masa TIGA PULUH (30) hari dari tarikh pengumuman. Tuntutan hadiah selepas tarikh ini tidak akan dilayan.
  4. Untuk menuntut hadiah, pemenang mesti menyediakan:
    • resit Tesco asal untuk pembelian dalam tempoh minggu cabaran tersebut
    • mengemukakan SMS mengandungi nombor Tesco Ong Ang Pow yang dipilihnya
    • kad pengenalan 

LAIN-LAIN:

  1. Tesco tidak akan bertanggungjawab sekiranya notis melalui SMS tidak diterima.
  2. Pihak Penganjur berhak untuk menarik balik kemenangan jika terdapat sebarang pengubahan atau kerosakan pada resit Tesco. SUMBER: Tesco Malaysia

Akhir Kata

Jom cepat membeli-belah di cawangan Tesco di seluruh Malaysia untuk menyertai "Tesco Ong Ang Pow #Ongmali 2016 Contest yang sedang berlangsung. Mana tahu tuah anda untuk dapatkan Ang Pow sempena Tahun Baru Cina yang akan menjelang tidak lama lagi. 

Hadiah yang ditawarkan sebanyak RM500,000 keseluruhan untuk pelanggan setia mereka. Insha Allah, jika di izinkan dan rezeki anda, pasti boleh menang nanti.

Boleh Baca Artikel Berkaitan Contest:

- Pengalaman Bersama ONEXOX

- Senarai Contest SEO Blogger 2015

- Contest Review lynk.my 2015

Kongsikan Artikel Ini :
+
Sebelumnya
« Post Sebelumnya
Seterusnya
Post Seterusnya »
16 Komentar untuk "Tesco Ong Ang Pow #Ongmali 2016 Contest"

semoga berjaya bro dalam kontes ini

InshaAllah jika ada rezeki. MrHanafi.

lepas ni selalulah shopping di tesco

Wah best peraduan ni. Lama x gi tesco. Lepas ni bole la singgah ke sana.

Buat masa sekarang tak ada contest blogger, cuma banyak segmen dan giveaway.

Hari tu beli RM100 dapat voucher RM10 tetapi nak tebus kena beli RM80.

Ada masa lagi nak shopping di Tesco dan sertai contest Tesco Ong Ang Pow #Ongmsli

aamiin dan saya doakakan kejayaan buat tuan

sama-sama buat tuan Kamil..terbaik gitu

oo camtu, tapi best juga tesco ni, sayuran dia fresh nampak

semoga berjaya dalam bahagian yang ambil ini.rumah ada tesco dalam 15 minit naik kereta geeee...jom beli belah barang dapur sana

Tak sangka 15 minit saja untuk sampai ke Tesco, Tesco mana tu Suri. Saya ni Tesco Ampang.

Alah terlepas pandang pula contest ni, sebab selalu kalau ke sana mesti belanja atas RM100 juga

 
|Template ByKunci Dunia | Design By sensasi2020
Back To Top