Jom Sertai Contest SEO Hadiah Lumayan

Jom Sertai Contest SEO Hadiah Lumayan | Banyak Contest SEO yang dianjurkan oleh blogger Malaysia di penghujung tahun 2015 ini. Anda boleh sertainya jika berminat untuk mendapat hadiah lumayan. Kita bukan sekadar dapat menguji SEO sambil itu boleh jana wang melalui blog.



Jom Sertai Contest SEO Hadiah Lumayan
Contest SEO


Jom Sertai Contest SEO Hadiah Lumayan


Rugi rasanya jika ada blog tetapi tidak sertai apa-apa contest. Ada 2 contest SEO yang patut anda sertai. Di antara  2 contest SEO yang perlu anda sertai adalah:



Jom Sertai Contest SEO Hadiah Lumayan
Contest Review Lynk.my 2015

Contest ini berbentuk review tetapi masih dalam kategori Contest SEO. Jika dilihat kepada hadiahnya, RM4000 disediakan untuk pemenang yang berjaya. Ada 3 kategori yang disediakan. 

  1. Top SEO - Hadiah disediakan untuk tempat pertama, kedua dan ketiga untuk entri yang berada di page pertama di google.my enjin carian dengan menggunakan "New Incogneto Window". Hadiah keseluruhan kategori SEO adalah RM900. Apa yang perlu dilakukan adalah buat artikel yang mesra SEO dan disukai Google.

  2. Top Kreatif - Hadiah diberi kepada pemenang yang mendapat jumlah mata yang pertama, kedua dan ketiga tertinggi dalam artikel yang kreatif tentang review di website lynk.my. Hadiah keseluruhan top kreatif adalah RM1700. Semua artikel yang kreatif akan dinilai oleh pengadil daripada penganjur sendiri.

  3. Top LynkUndi - Hadiah ini dihadiahkan kepada peserta yang mendapat undian pertama, kedua dan ketiga dalam undian yang dipilih oleh pembaca yang klik link UNDI anda. Jom undilah saya ya untuk anda memilih saya untuk dapatkan hadiahnya.



Jom Sertai Contest SEO Hadiah Lumayan
Pengalaman Bersama ONEXOX


Contest ini anda juga patut sertainya, ada hadiah lumayan sedang menanti peserta yang berjaya dengan memilih artikel yang terbaik atau top di engin carian google.my. Ia juga dalam kategori contest SEO. Hadiah keseluruhan berjumlah RM2350. Wow....hadiah lumayan bukan? Apa tunggu lagi......! Jika berminat boleh sertai di Contest SEO terbaik 2015. Sebelum itu daftar dahulu di blog terbabit di bahagian pendaftaran.

Hadiah yang ditawarkan adalah seperti berikut:
  1. Hadiah pertama - RM1000
  2. Hadiah kedua - RM500
  3. Hadiah ketiga - RM300
  4. Hadiah keempat - RM200
  5. Hadiah kelima - RM100
  6. Hadiah keenam - RM50
  7. Hadiah ketujuh - RM50
  8. Hadiah kelapan - RM50
  9. Hadiah kesembilan - RM50
  10. Hadiah kesepuluh - RM50

Apa yang perlu anda lakukan adalah buat artikel pertama dahulu, yakni dengan menggunakan keyword "Nak Simkad ONEXOX Percuma". Selepas itu anda dapat simkad terus ke alamat anda yang diisi ketika mendaftar. Selepas sebulan menggunakan simkad ONEXOX, anda dikehendaki membuat artikel menggunakan keyword "Pengalam Bersama ONEXOX" dan hantar link entri tersebut di blog penganjur.

Apa tunggu lagi, jom cepat-cepat sertainya sebelum ianya ditutup. Nak tahu tempoh bila tamat, bolehlah klik di mana-mana link yang saya sertakan di dalam artikel ini.

Kesimpulannya

Kesemua contest SEO ini sepatutnya anda sertai, bukan saja anda dapat menguji kemesraan SEO artikel anda disamping itu dapat jana income melalui blog dengan menyertai "Jom Sertai Contest SEO Hadiah Lumayan" yang sedang anda baca sekarang ini.

Insha Allah anda berpeluang untuk dapatkana atau dapat menang mana-mana contest SEO yang anda sertai. Saya pun kini sedang beria-ia untuk mendapatkan di kedudukan terbaik di Search Engine Result Page (SERP) di engin carian google.my. Semoga berjaya buat semua peserta.

Kongsikan Artikel Ini :
+
Sebelumnya
« Post Sebelumnya
Seterusnya
Post Seterusnya »
7 Komentar untuk "Jom Sertai Contest SEO Hadiah Lumayan"

Terima kasih kerana sudi menyertai contest seo ONEXOX... Good Luck!!

dah habis kan contest ni, sapa ya pemenang agaknya

Banyak info dan teknik baru saya belajar pada contest SEO kali ni, semoga berjaya juga tuan.

banyak yg saya belajar daripada tuan kamil ni.

 
|Template ByKunci Dunia | Design By sensasi2020
Back To Top